روش های لغو پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده ایرانسل

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

راه حل اول:

برای لغو پیامک های اطلاع رسانی عدد ۲ لاتین را به ۵۰۰۵ بفرستید

http://arteffect.ir/Content/UserFiles/Images/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%8A-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-1.jpg

برای اطلاع از چگونگی لغو سرویسهای پیامکی ارزش افزوده (پیامک هایی که از حساب شما هزینه ای کسر می شود) کلمه  STOP(بهتر است با حروف بزرگ امتحان شود) را به ۸۲۸۲ارسال کنید تا کدهای لازم برای لغو سرویس هایی که عضو آن ها هستید برای شما ارسال شود. با این کار لیستی برای شما ارسال می شود که کدهای غیر فعال سازی هر سرویس جداگانه در آن ذکر شده است. به طور مثال برای سرویس پیشوازهای داغ عبارت Laghv rbt برای شما ارسال می شود. که با ارسال دوباره این عبارت به ۸۲۸۲ می توانید سرویس مورد نظر را لغو نمایید.

حرف E به ۸۴۹۴  که اگر مسابقه یا فعالیت خاصی بر روی خط مشترک انجام شده باشد ، کد محصول پیامک میگردد که بدینصورت باید عمل گردد: بعد از حرف L یک فاصله و سپس کد محصول و ارسال به ۸۴۹۴

E⇒۸۴۹۴

L Code Mahsool ⇒۸۴۹۴

کلمه stop به ۸۲۸۲ که اگر مسابقه یا فعالیت خاصی بر روی خط مشترک انجام شده باشد ، کد محصول پیامک میگردد که بدینصورت باید عمل گردد:

بعد از کلمه laghv یک فاصله و سپس کد محصول و ارسال به ۸۲۸۲

stop⇒۸۲۸۲

Laghv Code Mahsool ⇒۸۲۸۲

راه حل دوم :

۱٫با واحد ۷۰۰ از خط ایرانسل تماس بگیرید و برای برقراری تماس با گرفتن عدد ۰ به اپراتور متصل شوید.

۲٫ از طریق خط تلفن ثابت با ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته و برای برقراری تماس با گرفتن عدد ۱ به اپراتور متصل شوید.

و درخواست لغو پیامک های تبلیغاتی را اعلام نمایید

راه حل سوم:

از طریق کنترل حساب اینترنتی وارد حساب شماره سیمکارت خود شوید و پیامک های تبلیغاتی را حذف نمایید

راهنماي سرويس كنترل حساب اينترنتی

براي مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباری ايرانسل

۱٫كنترل حساب اينترنتی چيست و چگونه به شما كمك مي كند؟

•بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد

•صورت حساب تان را از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك آن را دريافت كنيد

•در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان، بدون آنكه مجبور باشيد به مركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح نماييد

•به دلخواه، سرويس و يا محصولي را فعال يا غيرفعال كنيد

•در صورت تمايل، طرح تعرفه را تغيير دهيد

سرويس كنترل حساب اينترنتی به شما امكان مي دهد به شخصه و بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، همه اين كارها را انجام دهید

۲٫ مقدمه کنترل حساب اینترنتی

با کنترل حساب اینترنتی، بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهید!

ام تی ان ایرانسل همواره آخرین تکنولوژی روز دنیا را به شما مشترکین گرامی ارائه می نماید.

با سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (E-care) از طریق اینترنت به سادگی می توانید:صورت حسابتان را مشاهده و دریافت نمایید، سرویس های ارزش افزوده را برای حساب خود فعال یا غیر فعال کنید، تغییر تعرفه انجام دهید، مانده حساب فعلی، مبلغ آخرین پرداخت و تاریخ آنرا مشاهده نمایید، صورت حساب تفکیکی درخواست کنید، و…

۳٫ثبت نام برای کنترل حساب اینترنتی فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.

همچنین می‌توانید با سرویس خدمات مشترکین ما با شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و این سرویس را درخواست کنید. در زمان ثبت نام نیز می توانید برای این سرویس درخواست نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .

1

۴٫ورود به سيستم كنترل حساب اينترنتي براي اولين بار

پس از دريافت نام كاربرو رمز ورود مي توانيد از سرويس كنترل حساب اينترنتي ايرانسل استفاده كنيد. براي ورود به سيستم كنترل حساب اينترنتي، كافيست پس از مراجعه به وب سايت زیر

http://ecare.mtnirancell.ir/appmanager/sspportal/login

ابتدا شماره تلفن همراه را به صورت ۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

2

سپس وارد صفحه زیر می شوید که در آن بايد شماره تلفن همراه و رمز ورود را دقيقاً مانند آنچه از طريق پيام كوتاه برايتان ارسال شده وارد نماييد .سیستم نسبت به کوچک و بزرگ یودن حروف حساس می باشد.در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبوز سیستم قفل می شود و مشترک باید با واحدد ۷۰۰ تماس گرفته و در خواست رمز جدید نمایید

3

پس از ورود به شبکه يك صفحه جديد باز مي شود كه ازشما خواسته می شود رمز ورود جديد و همچنين يک سئوال راهنما وپاسخ آن را به صورت دلخواه وارد نماييد در صورتی که رمز ورود خود را فراموش نموديد با وارد کردن اين سئوال و پاسخ ،رمز عبور بار ديگر برايتان از طريق پيام کوتاه ارسال خواهد شد. وارد کردن اين اطلاعات الزامی است و شما نمی توانيد بدون وارد نمودن اين اطلاعات وارد سيستم شويد.

4

هنگامی که وارد کنترل حساب شدیم موس را بر روی منوی خدمات ارش افروده رفته و بر روی خدمات ارزش افزوده و پیامک های اطلاع رسانی کلیک می کنیم.

p 1  p2

شما ممکن است این را هم بپسندید

3 دیدگاه‌

  1. بهمن 8, 1396

    […] روش های لغو پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده ایرانسل کا… […]

  2. بهمن 8, 1396

    […] روش های لغو پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده ایرانسل کا… […]

  3. مرداد 3, 1397

    […] روش های لغو پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده ایرانسل &#82… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *